Jak schudnąć bezpiecznie i skutecznie

0
65
dieta

 

Problem utraty wagi, chyba nie jest obcy, po wakacjach, w szczególności, oraz po sezonie lub przed sezonem. Niewielką ilość w rozpaczy możemy stracić w diecie cud, której autorzy gwarantują wyeliminowanie dodatkowych kilka kilogramów na zawsze. Zazwyczaj idzie, tak, ale tylko przy użyciu. Tylko tak szybko, bo po diecie, towarzyszy powrót do poprzedniej wagi, i wchodzimy w bolesne obecny dodatkowych kilogramów często.

Wynik „Jojo” – jak to ominąć

Następnie musisz spakować  w wyniku „Jojo”. To dlatego wszystkie, odżywianie, organizm stara się poradzić sobie z chorobą, mniej kalorii i metabolizm spowalnia, pod warunkiem, że mniej energii jest wskazanie go ratować. Po koniec odżywianie planu ciało nadal działa w modyfikacji boisko: Oferujemy więcej kalorii, i działa nawet w wycinanie.

Ponadto zmniejszenie kalorii znacznie mniej niż 1000 kcal ciało jak zabezpieczenie przeciwko mniejszy dopływ diety zaczyna gromadzić się nadmiaru tłuszczu i zmniejszenie masy ciała w takich przypadkach jest wynik, aby rozpocząć z, zwiększonej utraty tkanki mięśniowej i normalnej wody. Ponadto gorsze sposobem uzyskania energii dla organizmu, aby zniechęcić nas do aktywności fizycznej, co dodatkowo wpływa na ciężar spróbować zdobyć i dyskomfort.

Tylko co dokładnie zrobić dla zdrowego organizmu by zrzucić wagę?

Aby schudnąć i utrzymać utrzymanie dobrego stanu zdrowia może pomóc nam i gotowe do użycia, rozsądnej diety, który może dostarczyć wszystkie niezbędne składniki ciała.

Jesteś w stanie do grupy związane z trzech kluczowych zadań, które wykonują:

  1. źródłem energii jest tłuszcze i węglowodany  głównie
  2. Aby utworzyć tkanek swoje ciało, zwłaszcza rola nadmiar tłuszczu, składników mineralnych i białka, sole

zdrowe pożywienie

3.Sprawdzić wydajność poszczególnych narządów i ciała systemy zawarte w tych są suplementy witaminy i sole odżywcze.

Brak składników z każdym z tych 3 grup niekorzystny wpływ na nasze zdrowie. W związku z tym, warto zadbać o to, co jemy codziennie, w związku z tym, projektowanie żywności, zapewnienie ciało fizyczne, wszystkie bieżące elementy potrzebne. Ważne są również ich proporcji. Węglowodany powinny być około 55% dostarczonej energii, tłuszcze – 30%, a białka tylko 10-15%.

 

Składniki odżywcze mogą ukryć się w różnego rodzaju produktach spożywczych, które często są podzielone na 4 główne organizacje. Że sekcji powinny być wdrożone podczas naszego codziennego menu dnia. Wszystkie produkty spożywcze, które nie tylko można zrobić smak i styl kuchni (chroni nas od nudy na płycie), ale pozytywnie wpłynie na zdrowie i dobre samopoczucie i wygląd.

Warzywa i owoce

jednym ze sposobów, aby przyjmować suplementy witamin (zwłaszcza witaminy Suplementy zazwyczaj, C, e, b, między innymi) i składników odżywczych (takich jak: mineralne wapnia, żelaza, magnezu, fosforu). Zawierają włókna, również, że fizyczne ciało dostaje wiele ważnych funkcji, jednak, najbardziej znany jest fakt, który zarządza ładne wypróżnienia. W związku z tym, tych ludzi, którzy mają problemy z wypróżnienia jest zdecydowanie zaleca, że wprowadzenie do karmienia więcej owoców i warzyw.

Owoce i warzywa mogą być i w rzeczywistości, należy spożywać jedzenia lub 5 razy codziennie i bez ograniczeń, ponieważ zawierają one kilka kalorii (z wyjątkiem awokado!). Jeśli chodzi o owoce to ważne do większej samokontroli, bo w jednym cukrów prostych. fruktozy. Zalecane dzienne spożycie są około 3 części.

Produkowane ze zbóż

Jest dolna część diety. Obejmują: zboża, makaron, pełnoziarniste, owies, orkisz, otręby pszenne, brązowy ryż, dziki lub całe pszenicy bochenek chleba. Najbardziej wartościowe produkty z mąki głębokie, co oznacza, że musisz zdecydować od światła bochenek chleba i ciasta.

zboża

Produkty z tej grupy zapewniają diety glukozy, białka, złożonych elementów cenne kawałek (żelaza, fosforu, potasu, magnezu, miedzi, cynku) oraz b suplementy codziennie należy spożywać 5 porcji produktów zbożowych:

  •  pokroić chleb razowy
  • 2 łyżki. Płatki owsiane
  • 3 łyżki makaronu lub wódki

PRZETWORY MLECZNE

Jest obfite różne diety? Obejmuje m.in. białek, tłuszczów, suplementy, głównie z grupy b i osadów mineralnych (szczególnie wapnia, a także miedzi, magnezu, manganu, kobaltu, cynku, fosforu, potasu, miedzi). Zalecane dzienne absorpcji tych produktów jest 2 części, gdzie 1 jednostka jest wysoce zalecane: 80 g niskotłuszczowej biały ser mozzarella, 150 g jogurtu, 250 ml maślanki lub mleka 2% zawartości tłuszczu.

Lepiej dla naszego zdrowia i dobrego samopoczucia są fermentowane produkty jak kefiry, maślanki i jogurt naturalny – wpływ na dobro naszego układu pokarmowego.

Na stronie kolekcji porównawczej jest mniej produktów proponowanych, które mają straszne konsekwencje dla naszych w anatomii, ponieważ oferują m.in. ogromne ilości niechcianych nasyconych kwasów tłuszczowych i są kaloryczne.

Są to sery twarde, stopiony, kwaśną śmietaną, produkty mleczne, mleko naturalną, mleko zagęszczone. Alternatywą są mięsa (jaja, nasiona, warzywa, owoce) produktów grupy powinny jeść raz dziennie. Dla jednej porcji : 2 jaja 150 g mięsa 200 g ziaren kawy lub ryba, spowodowana w nasycone kwasy tłuszczowe, należy wybrać cienkich części i kurczaka i ograniczyć ich spożycie podroby. Owoce morza jest bardzo ważnym sposobem uzyskania nienasyconych kwasów tłuszczowych Omega-3. Dać białek kompletny pieścić zdrowie również wiele substancji odżywczych (miedzi, żelaza, cynku) i witaminy ( b, D i k). Powinno być w naszej diecie, aby dowiedzieć się najlepsze 3 razy w tygodniu.

 

 

 

 

 

 

PODZIEL SIĘ
Następny artykułKilka porad na temat dobrego makijażu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here