Jak zrealizować swoje noworoczne postanowienie by schudnąć?

0
148
schudnięcie

Zamierzasz zmienić swój styl życia i stracić kilka kilogramów, jednak nie zainspiruje cię do działania?

Czasami jest bardzo trudne do osiągnięcia wynik marzenie i utratę masy w ludzi, którzy mają trudności z wykonywaniem regularnych ćwiczeń fizycznych i kij z diety. Jednak można znaleźć wystarczająco dużą liczbą ludzi, którzy odnoszą sukcesy i aby osiągnąć swój cel. Często musimy sobie zadać pytanie: jak oni to robią?

Metody, które pozwalają zwiększyć pragnienie a nasze mózgi nam pomóc, a nie przeszkadzać nam, to jest rzeczywiście zbyt wiele.

Sposoby aby uzyskać zdeterminowanie i przetrwać

Pozytywne nastawienie jest dokładnie tym, czego potrzebujesz najbardziej wyprzeć stare standardy na nowe. Aby utworzyć lepiej to osiągnąć, zaleca się, że można zapisać wszystkie plusy i minusy oczywiste zmiany, które chcesz zrobić.

Odniesieniu do wyzwolenia dieta, pozytywne będzie: zwiększenie energii i chcą żyć, możliwość kupić nowe ubrania, zdrowia, poprawę wyglądu skóry, np. mniej skóry, jak również podziw u innych. Minusy: brak poprawy w śmiechu z żywności, nie podjadania, zrezygnować z słodki smak. Po uruchomieniu nalegać mamy w umyśle, ale bardziej zwracać uwagę na plus!

notatkiZapisać w arkuszu wszystkie sukcesy i mniej wszystko dla Ciebie. Można nawet robić zdjęcia przed specjalistyczne diety i na kurs zacząć regularnie widząc wyniki. Przypomnijmy w pamięci tych, które są krótkich okazjach? Raz swoje słabości, aby zwiększyć pewność i zapewnia więcej ruchu do podjęcia działań. Chwalenia sukcesów, ale co to jest dobry wynik zmiany, na przykład tylko. Kupując nową sukienkę, relaks przy dobrej muzyce i dobrze napisana książka, wyjść do kina, iść do kosmetyczki i tak dalej. Tak samo lepiej myśleć, co chcesz zrobić i to, co kochasz.

Wśród elementów, które zachęcają nas do rozwiązania są krewnymi i przyjaciółmi, aby czuć się złagodzić więc sprawdzić dalszej pomocy. Istnieją także organizacje można dołączyć i porozmawiać z ludźmi, którzy współdziałają z podobnymi problemami.

 Zmniejsz chęć spożywania

Mózg nie rozpocznie się przemyśleć, że chciałem go spożywać, musimy go celowo oszukać. Przewodnik:

  1. Jedzenia w pokoju. Ponieważ w lekkim cieniu mogliśmy relaksować się dla każdego z tej przyczyny jest, że ludzie jedzą mniej, a nawet wolniej. Pamiętaj, że w fast food Puby i restauracje, światło jest bardzo silny i ostry, to aby wywołać myśli pośpiech i szybciej posiłki.
  2. Skali zawieszenia, kolor i kształt. Jeśli kolor jeden posiłek jest ustawiony przez Ciebie w małym naczyniu, mamy wrażenie, że to jest zupełnie zbyt wiele, ponieważ może potrwać pełny talerz. Myślimy inaczej, kiedy tej samej sekcji witryny w dość duża płyta, następnie nie wypełnić całkowicie i poczujesz, że nie spełniają one nasz głód. Dobrze gdy płyta kolor kontrast w stosunku do naszych posiłków, powoduje wrażenie mniej. Napoje, które będą używane w prosty okulary, picie w okólniku nie odróżnia ile wypiliśmy, w związku z tym, często odwołują się do ciasta.

 

jedzenie

Kiedy kiedykolwiek żywności lub po prostu skupić się na to: nie oglądam tv, nie ma telefonu komórkowego i tak dalej, jeśli zwrócić uwagę na coś poza dla naszych posiłków, ignorujemy, ile mieliśmy.

Przed spożyciem przez ludzi znowu myśli o wysokiej kaloryczności żywności, które są spożywane jeden raz proszę pamiętać, że to niezdrowe i jak dokładnie można by pomyśleć, po całkowitym.

Co  jest zwykle nie do smażenia?

Podjadanie między płyty podczas diety może zrobić, że ludzie w końcu straci wszystkie z naszych samochodów i nie wytrwamy w arbitrażu. Istnieje wiele sposobów, aby spożywać:

  • jeść zdrowo
  • aby wypełnić czas pierwsze i drugie śniadanie (np. piec z całych ziaren, musli z Super owoce i jogurt, jajka)

Jeśli nie masz dużo czasu, aby zrobić obiad, przygotuj się na szybkie dania.

Jeśli przygotujesz podjadaj tylko zdrowych produktów spożywczych takich jak owoce i warzywa, aby oszukać swój apetyt na jedzenie i umieścić się do kluczowych posiłków

Mniej zawsze razem zdrowe smakołyki (takie jak super owoce, orzechy), do osiągnięcia, jeśli są już pełne i będzie na fast-food

Zapisz co przeprowadzi Cię przez cały dzień, aż do końca dnia aby wszystko dokładnie rozważyć, w ten sposób naprawdę wiedzieć, co i jak dokładnie można uzyskać i jakie problemy masz zrobić i co więcej nie popełnić.

 

 

 

 

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here